quarta-feira, 21 de agosto de 2019

Սիրո ուժ

Սիրո ուժ
Աստծո ստեղծման ողջ գեղեցկությունը, այս մեծ հրաշքը գալիս են սիրուց, աստվածային սիրուց, որը մարդկանց է հասնում ավելի մեծ զգացումների, կյանքի տեսքով:
Հետևաբար պետք է խոսել սիրո մասին, ասել, որ դա անհրաժեշտ է, ամեն ինչ դիմանում է, ամեն ինչ ներում է, այն երբեք չի ավարտվի, ավելի շատ ժամանակ է անցնում, բայց դա ավելի հեռուներից ուժեղ է, ինչը յուրաքանչյուր մարդ դարձնում է ավելի լավ էակ:
Դեռևս այն սերը, որը տալիս է մարդկանց խաղաղություն, լռությունը քամին, հանդարտությունը դեպի քաջ ծովը, քունը ցավին ... Դա այն սերն է, որ արցունքոտում է արցունքները մեր աչքերում և հույսի ժպիտը շրթունքների վրա: ծաղիկ վերածնված կյանքի առեղծվածին ...
Սերը շոշափում է դաժան սրտերը, քաղցր է անգամ դժբախտի, կորածի, վտարման սերը
Բայց ո՞ւմ մասին խոսել սիրո մասին: Աստղերը, լուսինը, քամին, ինչ-որ մեկը անանուն քայլում է փողոցով: Ես նույնիսկ չգիտեմ, թե ում հետ պետք է խոսել, բայց դուք պետք է խոսեք սիրո, սիրո մասին, պարզապես խոսեք ...
Լռության պահերիս հանգստության ժամանակ ես հիշում եմ իսկական սիրո մի աստիճան, որը միայն միտքը զգում և զգում է որևէ մեկի բացակայությունը, ով ինձ ներշնչում է և ստիպում է ինձ խոսել սիրո մասին, սեր, որի մասին ես միշտ կխոսեմ:
Ասել, որ իսկապես կարևորը սիրելն է, միշտ սիրելը, միշտ սիրելը:
Վերջապես, խոսեք այն մասին, թե որտեղ եք գտնվում, անկախ նրանից, թե որտեղ ես գտնելու իմ գաղափարի ուժը և կասեք, որ իմ կյանքի սերը դու ես:
Ես միշտ կսիրեմ քեզ:

Sem comentários:

Enviar um comentário