quinta-feira, 22 de agosto de 2019

ΑΓΑΠΗ

Μερικές φορές αρχίζω να κοιτάζω τα αστέρια και το φεγγάρι, προσπαθώ να τα μετράω ξέφρενα ένα προς ένα, δεν μπορώ, είναι πάρα πολλά και το όραμά μου κουράζεται, κοιμάται, χαμογελάω και θαυμάζω το σκοτεινό χρώμα του ουρανού και τώρα σκέφτομαι εσύ ,,, ρωτώ τον εαυτό μου σιωπηλά: πού είσαι;
  Ξέρω ότι βρίσκεστε σε σκιές που δεν βλέπω, αλλά είστε κοντά, με κοιτάζετε, δίνοντάς μου την απάντηση στον εγκέφαλό μου ότι στις θολές εικόνες, αναπαριστά τις μνήμες της απλής σου ψυχής και έπειτα είσαι παρών στην φεγγάρι, φθινόπωρο, ημισέληνος, νέος, πλήρης ,,, κάθε μέρα, νύχτα! αυγή! Πρωινά, όμορφα και ανθισμένα! Και το σούρουπο έρχεται το απόγευμα, ένα όμορφο λυκόφως που περιβάλλει το ηλιοβασίλεμα ανά πάσα στιγμή της ζωής μου, όπως το καλοκαίρι, την άνοιξη, την πτώση και ακόμα και το χειμώνα που αισθάνομαι εσείς ...
  Θυμηθείτε! Αναβιώστε! Θυμηθείτε! ... Στιγμές που ήταν ωραίες για εμάς και σήμερα βρίσκονται στα αστέρια γιατί έχω κατά νου το ταξίδι που κάνατε έτσι ώστε μια μέρα θα μπορούσα να σας συγκρίνω όλο και περισσότερο ... σε μουσική που παίζει σε ουράνιες άρπες.
   Και όταν αποχωρήσω από αυτή την αυταπάτη σε ψευδαίσθηση, θα σε βρω σε έναν πανέμορφο κήπο με λουλούδια, που με ποιητικό τρόπο θα κάνει τη ζωή μου ένα τραγούδι σήμερα, παρών με ανάσα, ένα τραγούδι, που ζει ειρηνικά με τον εαυτό μου και τους άλλους. που στην πραγματικότητα είναι αληθινές, υπάρξεις πραγματικών κόσμων για μια μέρα που μπορεί πάντα να αισθάνονται ειρηνικά.

Sem comentários:

Enviar um comentário