quarta-feira, 21 de agosto de 2019

ΣΕΓΌΝΤΑΠΆΡΤΗ

Για να μιλήσω για τους φόβους μου, έπρεπε να βουτήξω βαθιά, να τα βγάλω έξω και να τα αποκαλύψω με θλίψη, σαν να προσπαθούσα να δώσω στην ψυχή μας την αίσθηση ότι μερικές φορές η άλλη είναι αόρατη στα μάτια.
Αλλά μιλώντας για φόβους είναι σαν να αποτοξίνωση την ψυχή των πληγών, τις επιθυμίες των ανεκπλήρωτων επιθυμιών, τη χαμηλή αυτοεκτίμηση, τη σιωπηρή κραυγή της νύχτας, που μου λέει για εσένα και τις αναμνήσεις, την τεράστια επιθυμία που πήγα στο δικό σου. Αγάπη, ναι, επέστρεψα, τα δάκρυα που φώναξα, το πρόσωπό μου κλαίει απρόθυμα ...
Φοβόμαστε να κοιμόμαστε συνειδητά για να ξεχνάμε τον ύπνο και να μην ονειρευόμαστε την ψευδαίσθηση της γλυκιάς γλώσσας της επιθυμίας που μερικές φορές προσπαθεί να παραμορφώσει την πραγματικότητα, αλλά ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω ότι όλα είναι διαφορετικά, επειδή γνωρίζουν μόνο πώς να αγαπούν και να επιθυμούν που είναι μόνοι. . ...
Φόβος για τυλιγμένους δρόμους όπου περπατάτε συνήθως χωρίς να βλέπετε τον ορίζοντα ...
Ο φόβος του άγνωστου όταν παραλείπουμε το άλλο μέρος της ζωής, την αβεβαιότητα και τον εαυτό μου για πολύ καιρό χωρίς απάντηση.
Με όλα αυτά, πρέπει να βρω τη μοναξιά για να ξέρω αν αυτός ο φόβος της αγάπης και πάλι παραμένει δικό μου, γιατί αν αυτός ο φόβος της αγάπης και πάλι παραμένει δικό μου, διότι αν μπορούσα να ψηφίσω σήμερα, δεν θα τον αγαπούσα τόσο πολύ ...
Ο φόβος της σιωπής και η θλιβερή και κρύα νύχτα με έκαναν να φωνάξω πάλι μέχρι να κοιμηθώ ...
Ευτυχώς, μια άλλη μέρα φέρνει την αυγή!
Για να μιλήσω για τους φόβους μου

Sem comentários:

Enviar um comentário