quarta-feira, 21 de agosto de 2019

ΤΑ ΤΡΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ


  1. Μου χρειάστηκαν πολλά χρόνια για να καταλάβω τους φόβους μου, που εξήλθαν από τον έλεγχο μου και σε δύσκολους δρόμους, σε διάφορους προορισμούς πολλών χρωμάτων και συχνά με πόνο, κακές σκέψεις, έτσι ώστε να μην μπορούν να αποκαλυφθούν στα συναισθήματα. Έκλεισα το τελευταίο σπίτι ...
  2. Ένιωσα σαν να προσπαθούσα να θυμηθώ τα πράγματα που σκέφτηκα ότι ξεχάσαμε, τόσες ευχές και υποσχέσεις, καλές αναμνήσεις που περνούσαν από το κύμινο που τραγούδα και φώναζε.
  3.  Μερικά πράγματα ξεχασμένα και άλλοι αναζωογονήσουν το μυαλό με το άρωμα γλυκών στιγμών που ζούσαν. Αλλά η αναζήτηση απαιτεί εμπιστοσύνη για την επίτευξη των στόχων ...
  4. Τότε έρχεται ο φόβος των ανισορροπιών, των συναισθημάτων ... παρεξηγημένων, διορθωμένων σφαλμάτων, αγάπης πάλι, απουσιών, αναπάντητης σιωπής, μοναξιάς.
  5. Ο φόβος να περπατάς μόνος κατά μήκος της πορείας των δυο μας, η γλυκιά ομιλία της επιθυμίας που δεν τελειώνει ποτέ, ο φόβος να μιλάς για τη θλίψη που έφυγα στην ψυχή σου, έτσι δεν καταλαβαίνεις πως θέλεις είναι στην ψυχή μου, παραμένει!
  6. Πόσο δύσκολο να φτάσεις στην ψυχή! Κατανοήστε και εμπλουτίστε με νέα κίνητρα, έναν συνεχή αγώνα, ζήσατε στα αντανακλαστικά του μυαλού μου ... υγιή! παραπλανητικός! μυαλό-φυσάει!
  7. Το σώμα κλίνει προς τα εμπρός με πόνο και απογοήτευση. Η ψυχή δεν έχει, έχει όλη την ενέργεια του σύμπαντος, μόνο ...
  8. Με την ευκαιρία, ο χρόνος τελειώνει στο τελευταίο όριο και λέει ότι ποτέ δεν είναι αργά για να ζητήσεις συγχώρεση.
  9. Συγχωρήστε την αδυναμία μου να με κάνει ευτυχισμένη και να σας αναγκάσω να φέρετε στη ζωή αυτό το κακό που είναι τώρα δικό μου.
  10. Χαίρομαι που μια μέρα ξέρει ότι μπορώ να είμαι φοβερός ....

  11. Έπρεπε να βυθίσω βαθύτερα σε αυτά για να το βρω στον εαυτό μου, να τα βγάλω έξω και να τα αποκαλύψω σαν να προσπαθούσα να αποκηρύξω τις διάχυτες ψυχές μας από αυτά τα συναισθήματα, μερικές φορές αόρατα στους άλλους και αισθητά στα μάτια μου.
  12. Αλλά μιλάμε για αγωνία είναι σαν να αποτοξίνουμε την ψυχή του πόνου, τις επιθυμίες των ανεκπλήρωτων επιθυμιών, τη χαμηλή αυτοεκτίμηση, το σιωπηλό κλάμα της νύχτας, τις αναμνήσεις που μου λένε για σένα μέσα μου και την τεράστια επιθυμία που είχα για την αγάπη σου. , να επιστρέψω, φώναξα δάκρυμα ακούσια βροχή πρόσωπο μου για μένα ανθίζουν ...
  13. Ο φόβος του συνειδητού ύπνου να ξεχάσει τον ύπνο και να μην ονειρευτεί την ψευδαίσθηση της μαλακής επιθυμίας για λέξεις που προσπαθούν μερικές φορές να παραμορφώσουν την πραγματικότητα, αλλά ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω ότι όλα είναι διαφορετικά, επειδή γνωρίζουν μόνο πώς να αγαπούν και να αγαπούν ο ένας τον άλλον. Ήμουν ...
  14. Φόβος για τυλιγμένους δρόμους όπου περπατάτε συνήθως χωρίς ορίζοντα ... Κάθετα περπατώ και περπατάω μόνος μαζί σας.
  15. Ο φόβος του άγνωστου, όταν πρόκειται για την άλλη πλευρά της ζωής, αβεβαιότητες, και για πολύ καιρό δεν ξέρω.
  16. Για όλα αυτά, πρέπει να βρω τη μοναξιά για να μάθω αν αυτός ο φόβος της αγάπης είναι και πάλι δικό μου, γιατί αν αυτός ο φόβος της αγάπης είναι ακόμα μόνος μου, γιατί αν θα μπορούσα να επιλέξω σήμερα, δεν θα αγαπούσα τόσο πολύ ...
  17. Φοβόμουν τη σιωπή και τη σκοτεινή και κρύα νύχτα που με είδε να κλαίω για άλλη μια φορά να κοιμηθώ ... Δεν ξέρω το συναίσθημα!
  18. Λοιπόν, μια άλλη μέρα έρχεται την αυγή!

  19. Όλη η ομορφιά της δημιουργίας του Θεού, όλο αυτό το μεγάλο θαύμα, προέρχεται από την αγάπη, τη θεϊκή αγάπη που έρχεται στους ανθρώπους με τη μορφή μεγαλύτερων συναισθημάτων, της ζωής.
  20. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να μιλήσουμε για την αγάπη, να πούμε ότι είναι απαραίτητο, ότι όλα παραμένουν, όλα συγχωρούν, ότι δεν θα τελειώσει ποτέ, ότι περνάει περισσότερος χρόνος, αλλά γίνεται πιο δυνατός από απόσταση, κάνει κάθε άνθρωπο έναν καλύτερο άνθρωπο. .
  21. Και όμως η αγάπη που δίνει ειρήνη στον λαό, η σιωπή στους ανέμους, η ηρεμία στη μακρινή θάλασσα, ο ύπνος στον πόνο ...
  22.  Είναι αγάπη που μας πονάει στα μάτια και το χαμόγελο της ελπίδας στα χείλη μας, φέρνει το λουλούδι, στο μυστήριο μιας αναγεννημένης ζωής ...
  23. Η αγάπη αγγίζει την καρδιά της καρδιάς, μαλακώνει ακόμα και την αγάπη του ατυχούς, του απελπισμένου, του ξεχασμένου ...
  24. Αλλά για να μιλήσει για την αγάπη σε ποιον; Τα αστέρια, το φεγγάρι, ο άνεμος, κάποιος ανώνυμος με τα πόδια στους δρόμους; Δεν ξέρω καν με ποιον να μιλήσω, αλλά πρέπει να μιλάς για αγάπη, αγάπη, απλά να μιλάς ...
  25. Στην ειρήνη στιγμών σιωπής θυμάμαι ένα βαθμό αληθινής αγάπης, που μόνο το μυαλό αισθάνεται και αισθάνεται την απουσία ύπαρξης κάποιας που με εμπνέει και με κάνει να μιλάω για αγάπη, αγάπη θα μιλήσω πάντα!
  26. Για να πούμε ότι το σημαντικό είναι να αγαπάς, να αγαπάς πάντα, να αγαπάς πραγματικά. Αλλά πού είναι η αγάπη μέσα μου;
  27. Τέλος, μιλήστε από όπου κι αν βρίσκεστε, ανεξάρτητα από το πού, η δύναμη της σκέψης μου θα σας βρει και θα σας πω ότι η αγάπη της ζωής μου είστε εσείς!
  28. Θα σε αγαπώ πάντα.
  29. Θα αγαπώ πάντα αυτό που δεν υπάρχει μέσα μου.
  30. Γιατί μου αρέσει αυτό;

Sem comentários:

Enviar um comentário